Prix bas
CHF20.70
Habituellement expédié sous 2 à 4 jours ouvrés.
Don't Buy This Book ist die Fortsetzung des erfolgreichen Don't Read This Book - Zeit Management für kreative Menschen. Wie seine Vorgänger verwendet es die ToDon'tList-Methode, um Ihnen zu helfen, die richtigen Entscheidungen zu treffen, bei den Wahlmöglichkeiten als kreativer Unternehmer. Don't Buy Dieses Buch führt Sie durch die notwendige Schritte: Ihre Idee testen, sie bereithalten für das Geschäft und darauf aufbauend. Es deckt alles ab, was Sie für den Start oder Ihr Unternehmen als Kreativer benötigen und bietet praktische Übungen, um zu klären, wer Sie als Unternehmer sein wollen.
Préface
Don't Buy This Book is the sequel to the highly successful Don't Read This Book Time Management for Creative People. Like its predecessor, it uses the ToDon'tList method to help you make the right choices choices that help you achieve your goals as a creative entrepreneur.
Auteur
Anne de Bruijn is a copywriter, editor and producer. She creates audio guides, videos, and other content for internationally known museums as well as corporate organizations. She regularly helps new freelancers and entrepreneurs get started. Anne also has a keen interest in languages and cultural diversity. She previously co-wrote "Don't Read This Book"
Donald Roos is an independent typographic and creative entrepreneur. He creates movie titles for feature films and helps startups with concept and UI/UX designs for apps and tools. He regularly sets up new projects because he loves to execute fresh ideas. His biggest problem: too much to do and too little time. That's why he came up with the To Don't List methods.
Texte du rabat
Don't Buy This Book ist die Fortsetzung des erfolgreichen Don't Read This Book - Zeit Management für kreative Menschen. Wie seine Vorgänger verwendet es die ToDon'tList-Methode, um Ihnen zu helfen, die richtigen Entscheidungen zu treffen, bei den Wahlmöglichkeiten als kreativer Unternehmer. Don't Buy Dieses Buch führt Sie durch die notwendige Schritte: Ihre Idee testen, sie bereithalten für das Geschäft und darauf aufbauend. Es deckt alles ab, was Sie für den Start oder Ihr Unternehmen als Kreativer benötigen und bietet praktische Übungen, um zu klären, wer Sie als Unternehmer sein wollen.
Résumé
The sequel to the highly successful Don't Read This Book - Time Management for Creative People.
Like its predecessor, it uses the To Don't List method to help you make the right choices - choices that help you achieve your goals as a creative entrepreneur.
Don't Buy This Book walks through the necessary steps: testing your idea, getting it ready for business, and building on it. It covers everything you need to get started or improve your business as a creative and offers practical exercises to clarify who you want to be as an entrepreneur.